onsdag den 14. oktober 2015

Tarteletter til aftensmad

Jeg havde aldrig nogensiden troet, at jeg skulle lave tarteletter. Altså næsten fra bunden. Jeg har ikke været ude i projekt "kog en høne" eller "lav dine egne tarteletbunde", men jeg har lavet fyldet og er faktisk lidt stolt over, at det lykkedes så godt.
Opskriften har jeg fundet på alletiders kogebog, hvor det var rent tilfældigt, at det lige blev den opskrift. Jeg kan kun anbefale den til alle andre, og bare opfordre til, at man bare skal give sig i kast med det. Det tager ikke lang tid at bikse sammen, og vi nød dem i hvert fald mere, når vi nu selv havde lavet dem. 

Dette er helt klart en tilføjelse til vores liste over aftensmad med kyllingfilet, hvor vi lige i øjeblikket ellers er lidt ideforladt omkring, hvordan vi ellers kan tilberede det.

bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar