torsdag den 24. december 2015

Glædelig jul.!

I dag er det den 24. december. Juleaften skal jeg tilbringe sammen med min familie, kæreste og alle mine bedsteforældre. For første gang i flere år, skal vi alle holde jul sammen og vi ender med at være 11 til bords. 

Jeg er sikker på at det bliver en rigtig hyggelig juleaften, og jeg glæder mig til om lidt, at vende næsen hjemad.

Jeg har ikke været særlig aktiv på bloggen i denne måned, og det beklager jeg. I det nye år, kommer der flere nye ting som jeg glæder mig til at løfte sløret for, både med huset, hverdagen herhjemme og hækling. 

I denne måned har jeg  lavet et "lille" julegavehjørne, både hvor det er en del af julepynten, men også for at kunne holde status på gaverne. I tirsdags blev jeg færdig og fik pakket den sidste gave ind. Så herefter kunne jeg rigtig begynde at nye julen. Næste år, tror jeg, at jeg vil være bare lidt tidligere ude med julegavekøb.
Nå - min veninde og min søster kommer på visit om lidt. så der er ikke andet for end at...

.... Jeg vil ønske alle jer der følger med, en rigtig glædelig jul og godt nytår. Vi skrives ved i det nye år. 

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar