mandag den 5. januar 2015

Årets første løbetur

Så skete det. Jeg fik løbeskoene på!!

Det er ikke mit nytårsfortsæt, at jeg skal deltage i et marathon, triatlon eller anden form for bestemt løb, det glippede sidste år, så gør ikke den slags voldsomheder fremover :). Reelt set har jeg faktisk ikke lavet noget nytårsfortsæt i år. I dag tænkte jeg bare - Nu må jeg gøre noget ved det!

Jeg nåede også kun lige hjem, efter en stresset arbejdsdag, skifte tøj, og så ud af døren. Det virker altså bedst for mig at komme ud af døren igen med det samme.
Det blev til 3,12 km på 24 min og 20 sek. hvilket jeg er meget stolt over at kunne præstere, efter en meget laaang pause fra løb. Målet var, at jeg skulle komme så tæt på de 10.000 skridt total for i dag som muligt, og da jeg nåede tilbage til start, manglede jeg godt 650 skridt. 

Nu hvor jeg har sat mig godt til rette i min hyggestol i stuen, og med lidt god samvittighed, mangler jeg blot 19 skridt. Dem formoder jeg, at jeg nok skal nå at få onduleret, inden sengetid. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar