fredag den 6. februar 2015

Krise..!

Jeg kan mærke at jeg er i stor krise. Min computer strejker..!! Åh nej! - selvom jeg har en ipad, så mangler jeg altså min bette bærbare.

I weekenden var vi godt igang med at se sidste afsnit af Marco Polo på netflix, og så popper en eller anden besked op på skærmen. Jeg vælger hurtigt at trykke på det røde kryds, da jeg jo lige skulle have hele afsnittet med. Idet vi lukker Netflix ned og skal til at lukke computeren, kommer beskeden igen, og hvad jeg kan mindes, står der noget med "harddisk". :s

Computeren er nu i min svigerfars hænder, i håb om, at han kan udføre mirakler. Jeg er desværre bange for at miste diverse opskrifter på mad, kager og hækling. - Ikke noget livsnødvendigt, men stadig træls.

Til alt held, brugte jeg en weekend, for tre ugers tid siden, på at overføre mine billeder fra min telefon, til computeren og derefter til vores eksterne harddisk. Jeg havde billeder fra vores roadtrip til Frankrig fra 2013, til at ligge på computeren, og flere billeder af mine nevøer på telefonen, som jeg mente jeg hellere måtte få samlet et sted. Til alt held for mig.

Så opråb til alle. Sikkerhedskopier dine dokumenter, billeder, videoer mv.!! Det kan gå tabt når som helst, når man mindst venter det :(

beke*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar