lørdag den 31. januar 2015

Genbrugsmarked


I dag har min mor, søster og jeg været til genbrugsmarked, med vores egen lille stand. Det har været en rigtig hyggelig dag. Standen kostede 100 kr. incl plads til et tøjstativ, og der gik ikke længe før både min mor og søster havde tjent pengene ind igen. Der skulle gå 1½ time før jeg fik solgt min første vare. Det var lige før jeg fik krise over ingen salg. :)

Der var lidt af hvert ved alle stande, DVD'er, tallerkener, tøj, bøger, smykker, legetøj mv. og standejerne var både unge og gamle. Jeg kunne sagtens finde på at deltage i et sådan arrangement igen, da jeg fandt det meget hyggeligt, og tiden gik rigtig hurtigt.

Indtjeningen var ikke så høj, men kom dog derfra med + i pungen. Også efter jeg havde gjort mit eget lille køb. Jeg måtte jo rundt og se hvad der muligvis kunne friste hos de andre. En meget sød ældre dame havde denne smukke ramme til at ligge, og måtte af med skalled 20 kr. Den måtte jeg bare eje. Jeg glæder mig til at få lavet et billede og mig og kæresten til at pynte i den.

Refleksioner fra dagen: find på en bedre måde at reklamere for tøjsalget, husk en pude til røven, medbring et tæppe til hvis det nu skulle blive køligt, find flere nipsting frem og husk varm kakao :)

*beke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar