lørdag den 24. januar 2015

Århus tur

Fredag havde jeg bedt om fri fra arbejde og aftalt en Århus-tur med min mor. En vældig tiltrængt fridag - afsat til hygge!!

Vi ankom til Salling ved 10.30 tiden. Tidligere har jeg ikke haft så meget til overs for Salling, da jeg føler at det er en kæmpe labyrint at finde rundt i, og så skulle overkomme flere "butikker" indenfor kort tid... Men jeg overraskede mig selv denne gang. Det hjalp at acceptere at tage én etage af gangen, og oplevelsen blev meget bedre. Det endte endda med at jeg kom til at bruge penge.

Nå men målet for mig, var bl.a. at komme om og se butikken Yarnfreak. Jeg har set hende i TV-midt/vest og fulgt hende lidt på instagram, og nu hvor en veninde og jeg snakkede om butikken den anden dag, og muligheden bød sig, så måtte jeg tage et lille smut forbi.
Det er en rigtig hyggelig butik. Fantastiske farver af garn overalt! Der var to veninder som sad og strikkede og rundt i butikken stod hendes kreationer og pyntede. Jeg kom derfra med disse to bøger af Sys Fredens "Babyhæklet" og "Tunesisk hækling". Jeg har tidligere lånt Babyhæklet på biblioteket, og efterfølgende ønsket mig den i julegave. Trøjen på forsiden er jeg fuldstændig forelsket i, samt djævlehuen. Nu skal jeg bare beslutte mig for, hvor jeg skal starte.


Beke*


Ingen kommentarer:

Send en kommentar