onsdag den 4. marts 2015

Afsked med min yndlings taske - på jagt efter en ny

Jeg har nu måtte sande, at jeg må tage afsked med min totale yndlingstaske over dem alle. Det er nærmest pinligt at gå rundt med den nu, da den er gået op flere steder og er begyndt at falde fra hinanden. Nogle af mine ting forsvinder endda ind i tasken, da foret desværre også er gået op i syningen i den lille ekstra lomme. Den anden dag fandt jeg min elskede læbepomade. Jeg købte tasken januar eller februar sidste år, og har næsten haft den med mig over alt siden, (arbejde, ferier, familiebesøg mv.) så det er klart, at den har båret præg af dette.





Jeg er nu på jagt efter en ny taske, som skal erstatte denne. Det er åbenbart ikke lige så nemt som jeg havde håbet på. Jeg ikke interesseret i mærker, det er mere udseendet og funktionaliteten på tasken, om den matcher mig og min stil, samt om den kan indeholde det garn jeg har med mig, engang imellem. *hihi fniser lidt for mig selv*. Jeg kan mærke at det bliver svært for andre tasker, at skulle leve op til denne, da jeg åbenbart kan være lidt kræsen (her også på prisen), og jeg ikke er villig til at kaste 500 kr eller mere efter en tilfældig taske. Der er godt nok et stort marked jeg skal have afsøgt for potientielle nye tasker. Måske jeg kan vente til Outlet-messen i april i Messecenter Herning. - der er bare lige nu, aaaaalt for lang tid til.

I øjeblikket må jeg leve med de dybe lommer i min vinterjakke, som jeg stadig bruger. Det sner jo trods alt stadig engang imellem, selvom vi allerede skriver marts. Dog kan jeg ikke have nær så meget med, som jeg havde i min taske, men det må være den midlertidige løsning. Eller en lille reservetaske jeg købte i tunesien tilbage i 2013, men den stadig ikke helt optimal. 



Kender du følelsen af, at have et yndlingsting, som du bare er ked af, at skulle skille dig af med, fordi den virkelig bare er blevet hærget pga, at man har brugt den så meget?? Jeg har også tidligere haft en t-shirt, som jeg arvede af min far, som var virkelige retro og sad rigtig godt på mig. Jeg brugte den så meget, at den blev helt slidt og gennemsigtig visse steder. Desværre måtte jeg også tage afsked med den. :'(

Har du en yndlingstaske? Hvor har du fundet den? Lad min inspirere af dig ! :)


beke*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar