lørdag den 18. juli 2015

Jura-ugle bogmærke


Endnu et lille bogmærke er røget af pinden. Denne gang i form af en ugle.

Min svigerinde har for længe siden spurgt mig til, om jeg måske ville lave et bogmærke til hende, efter jeg havde lavet mit Mike Wazowski bogmærke, tilbage i februar måned. 

Sidste weekend spurgte hun igen, og med ønske om, at det skulle være en ugle. Hun er jurastuderende, og den kunne være så sød at have, til at følge hende, den sidste tid. Måske endda være med til at live op i bøgerne. (min egen tanke :) )

Den har ikke taget mig lang tid at lave, da den minder lidt om den jeg lavede tidligere. Her er dog nogle andre detaljer som jeg har tilføjet og det har givet den en anden charme.

Jeg håber ellers, at I har en god sommer. Jeg skal tilbage på arbejde på mandag i en uges tid, så har jeg lige ferie i en uge mere, hvor vi skal i sommerhus. Glæder mig så meget...!!!
bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar