torsdag den 16. juli 2015

Kay Bojesen aben


Så fik jeg også lavet den populære Kay Bojesen abe. Jeg havde ellers sagt til mig selv, at jeg ikke ville på den dille, men eftersom en veninde spurgte om jeg ville lave en til hende, så ville jeg ikke sige nej. Lysten til at lave den, må alligevel have været der. hihi.


Efter jeg har lavet den til hende, så er lysten til at lave en til mig selv blevet forstærket - den er nu cute. Den var ikke særlig besværlig at lave, og har haft den med på farten, her i min lille sommerferie. Det har været et fint "gå til og fra projekt".

Opskriften er fra bloggen Kreaposen, hvor hun også beskriver mediepostyret og hvordan man skal forholde sig, i forbindelse med at hækle aben.

Det som jeg frygtede mest, og som jeg også fandt mest udfordrende ved opskriften, har været armene og benene. Både i forbindelse med, at der skulle ståltråd og vat i, men også da de skulle syes på kroppen. Jo mere man fik syet sammen, jo bedre kan man se aben udfolde sig.

Endnu en abe skal tilføjes på min to-do liste.

bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar