torsdag den 1. december 2016

Almaskørt til min N

Glædelig 1. december 🌲 Det er utrolig at det allerede er december.! Jeg føler slet ikke at jeg er klar. Jeg plejer at have fikset de første par julegaver, men jeg er slet ikke begyndt endnu. puuh. Godt jeg skal på juleshopping i morgen, med en veninde, det kan være at jeg er heldig at få klaret et par stykker.

Nå, men vil egentlig fortælle om det første projekt som jeg kastede mig over til min lille prinsesse. Et hæklet Almaskørt som Kvalitid.dk har kreeret. 
Den er mega cute, og pynter så fint på en lille baby-ble-mås.

Vi var allerede to måneder før termin inviteret til 60 års fødselsdag i Bjerringbro, hos min onkels kone i september. Så det var en kærkommen lejlighed til at hækle Alma-skørtet. 

Den er simpelthen så sød, og jeg vidste allerede fra start at den skulle være lilla. Der havde vist været for megen fokus på lyserød så lilla var yderst passende.

Den eneste tilføjelse jeg ville lave til nederdelen, er at jeg ville nok gøre omkredsen længere. Den virker lidt for kort - vil nærmest kalde den en low-waist nederdel 😝.

Gæsterne syntes at den var så fin og den passede godt til en sensommerfødselsdag, men det kan også være hendes smil som charmede dem i stedet for nederdelen. anyhow, cute er den og lige til at gå til..!!

bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar