søndag den 1. oktober 2017

Hæklet babytæppe til junior

Så er babytæppet færdigt til junior. Det er simpelthen så lækker, og jeg glæder mig helt vildt til, at kunne svøbe ham ind i den til november. ❤ De sidste ender blev hæftet fredag aften, præcis to måneder før termin.
Jeg gav min kæreste tre valgmuligheder om, hvilket tæppe den lille skal have, og han var ikke i tvivl om, at det skulle være denne. Jeg bestemte så derefter farven.
 
Jeg har købt opskriften hos OJ Hæklerier, til 40 kr. og modtog den kort tid efter på mail. Siden da, har jeg brugt et par aftner om ugen, efter N er puttet, på at få hæklet på tæppet + en barselsfri fredag på at gøre den færdig.

Den er lige til at gå til, og for mig nem at dele op i etarper, så den var til at overskue. Jeg kan helt klart anbefale den til andre, som er på udkig efter et dejligt babytæppe til deres lille guldklump, om det så er til egen lille bebs, nevø/niece, bror/søster, venindes lille nye eller anden ny verdensborger. 

bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar