søndag den 18. januar 2015

Tiltrængt weekend

Det er allerede søndag! Puuh..!

Jeg føler at de første par uger i 2015 bare er fløjet afsted. De sidste to uger har jeg tilbragt megen af min tid på arbejdet, da vi skulle have afsluttet regnskab 2014 senest torsdag d. 15 januar. Vi har lært til næste år, at vi måske skulle begynde at forberede os noget før. Vi nåede det til tiden og fredag var den første dag længe, hvor jeg mødte og gik til normal tid. Dagen sluttede jeg af med at få en lækker kop kakao med min veninde og efterfølgende hjem til mine svigerforældre og spise, samt se håndboldherrerne svede. 

Lørdag brugte jeg på, at få støvsuget hele hytten. Den tilfredsstillende følelse, når man lige har gjort rent og solen skinner ind af vinduet, og der bare ikke er en støvfnug af se. SKØØØØNT.....!

Om eftermiddagen tog kæresten og jeg ud på vores bette grund og betragtede det, som mere og mere bliver til virkelighed. Der er lagt asfalt, lagt an til fortov i første klynge (vi ligger i klynge to), og gade lygter er også så småt sat op. Det er helt ufattelig at det er vores, og at der gerne om 1½ år skal stå et færdigt hus. Jeg prøver at få taget billeder, for at kunne mindes, hvordan det var "engang", men skal vist lige have lånt min søsters prof-kamera, så man bedre kan forestille sig det. Men dette er hvad jeg har pt.

 
Vi er ikke i tvivl om, at det bliver et typehus som vi vælger. Men herfra er der en masse beslutninger som skal tages. Hvilket byggefirma skal vi vælge? Huscompagniet, Eurodan-huse, Ide-huse, K2huset mv. Der er så mange muligheder, så vi satser på at tage til "Byg og Bo" bygge udstilling ved Sabro i påsken engang. Her kan vi måske kommer lidt nærmere, hvem som passer bedst til os, og hvad vi egentlig gerne vil hen imod. Jeg glæder mig i hvert fald.

Nu vil jeg til at slutte af, da jeg skal køre kæresten til håndbold, handle ind, ud og se kamp, hjem og se kamp i tv, og så er den søndag vel også ved at være ovre, og en ny uge tager snart sin begyndelse.

Beke *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar