tirsdag den 24. marts 2015

Perler, perler, perler, perler.....

....perler!
På en lille osetur i lørdags, sammen med min søster, blev jeg fristet i Tiger, til at købe perler og elastiksnor. Jeg ville tilbage til barndommen. Og hvilken herlig følelse. <3
Imens kæresten sidder og glaner fodbold på tv, så sidder jeg og hygger med perlearmbånd og musik i baggrunden. Utrolig, hvad dette kan give af følelser i maven, fra dengang jeg var lille og sidst legede med perler. Bliver helt nostaltisk. 

Alle de farver, og lysten til at bruge dem allesammen, resulterede i et multifarvet armbånd, hvilket jeg er rimelig godt tilfreds med.

Da perlerne desværre var billige, dermed også i knap så god kvalitet, så var der nogen af dem, som mistede farven, da de kom på snoren, så der er derfor også et par neutrale perler indimellem.

Jeg har stadig en masse perler til overs, så det kan da være jeg lige skal invitere søster over, så hun også kan komme i samme stemning. Det er i hvert fald ikke den sidste jeg har lavet.

Hvornår har du sidst leget med perler? er du fristet til at komme igang igen? 

Måske skulle jeg gøre mere i de perler. Hehe, typisk mig - der er så mange projekter som frister. Dette er nu endnu et punkt på krealisten, over flere kommende projekter.

bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar