torsdag den 2. april 2015

Byg og bo byggeudstilling

Så blev det den længe ventede 2. april. Byg og Bo byggeudstilling stod på kalenderen. Dagen jeg havde ventet på med længsel (nok mere end kæresten havde).
Vejret var godt her i Vestjylland, så det skulle nok blive en god tur. Min søster og to brødre havde sneget sig med i bilen, de var lige så nysgerrige som jeg.

Vi ankom ved 10.30 tiden, til en overskyet og blæsende Sabro. Der var virkelig mange mennesker, så det var svært, at kunne stå i ro og mag og danne sig sine egne billeder i hovedet. Men flotte, det var husene da. Vi er kommet nærmere hvad vi godt kan lide, og hvad vi ikke kan lide, eller behøver. Vi dannede ikke nogle kontakter med nogle af udbyderne i dag, men der er vist ikke nogen tvivl om, at vi kommer til Sabro igen.

Det var meget praktisk at kunne gå fra hus til hus, og sammenligne dem med, hvad fungere for os, og hvad fungere ikke. Jeg blev specielt forelsket i et skjult depotrum i et køkken, forklædt som alm. højskab. Dette vil jeg helt klart, forsøge at tage med i vores kommende tegninger. Jeg fandt også ud af, at jeg ikke nødvendigvis behøver at have et walkin-closet, men at man godt kan have et alm. skab, med skydedøre, hvor det stadig ikke roder for meget i rummet.

Vi var der knap 2 1/2 time, hvor vi havde set det hele og fået en hotdog. Jeg har indsamlet en masse kataloger, og vi skal til at lure igennem igen, hvilke som passer os bedst. Nu har vi jo fået udvidet bevistheden for andre udbydere af typehuse, end de tre som vi tidligere har stiftet bekendtskab til. Der er noget arbejde foran os, kan jeg mærke, det er ikke bare lige sådan at sætte sig ned, og tegne lige det hus man gerne vil have.

Nedenfor er lidt billeder fra dagen. Men der var som sagt mange mennesker, så det var svært at få taget de gode billeder.






bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar