mandag den 6. april 2015

Hækle pude - turnesisk hækling del 2

Nu er påsken ved at være ovre, og jeg har endelig fået tid til, at nørkle lidt mere med mit hækletøj. Jeg har fået krydset de to første farver, samt gået over i den lyseblå. Jeg er faktisk nået halvvejs. Weee...! så er der ikke langt til næste farve. Jeg er sikker på, at det bliver flot. Og så er det jo bare lækkert, at kunne sidde ude på terrassen og nyde vejret samtidig. Det er ikke sidste gang jeg kaster mig ud i tunesisk hækling. 



Jeg forsøger at sige til mig selv, at jeg skal lave dette projekt færdig, før jeg begynder på et nyt. Eller max fortsætte på nogle af mine nuværende projekter.Jeg har godt nok gang i flere, som fortjener at blive færdige. Selvom det er fristende at kast mig ud i mere.


bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar