onsdag den 1. april 2015

Siam-massage

Vi har i dag været til Siam-massage. 

I november havde vi 10 års dag. Vi havde aftalt at der ikke skulle gives gaver. Men en eller anden lille ting, syntes jeg da han skulle have, for at have holdt mig ud, i så mange år.

Jeg besluttede mig for, efter mange tanker og ideer, at give ham et gavekort til Siam-massage. Der måtte da være en behandling som han ville syntes om. Jeg havde luret, at han havde kigget på stedet tidligere, da vi havde været ude at gå en tur, hvor han nævnte, at der var andre fra fodbold, som syntes godt om det. Så det gjorde udfalet til gaveideen. OBS! til andre gaveideer, lyt til manden, hvad snakker han om, hvad kunne han godt bruge. Underbukser er altså ikke så betænksomt - syntes jeg ikke.

Nå, på en eller anden måde, endte det med, at han syntes at gavekortet skulle gå til os begge, og jeg skulle sørge for at få bestilt tid. Det blev onsdag d. 1. april. kl 12.00. en "Klassisk hoved-, nakke-, og rygmassage" i 30 min. 

Vi kommer ind, og får lov til at vælge den olie som vi ville blive masseret i. Umiddelbart kunne vi ikke rigtig dufte forskel. Jeg valgte den eneste som jeg kunne genkende, lakrids, og han valgte en anden. Vi kom ind i rummet, og fik at vide, at vi godt måtte tage alt tøjet af, bortset fra underbukserne. Lidt koldt, og jeg syntes at det var lidt meget tøj at tage af, for en rygmassage. men som sagt så gjort. Damerne hjalp os op på briksene, og gik ellers stille og roligt igang.

Det var dejligt.! - Virkelige dejligt.! Lige hvad jeg havde brug for. Hun kom godt igennem det hele, dog måtte hun gerne have taget mere ved nogle steder. (men det kunne jeg vel bare have bedt om). Det kunne ikke være dårligt, at have en månedlig aftale til en omgang massage. Det er i hvert faldt ikke sidste gang vi kommer der.

Til vores årsdag i november, havde han også forkælet mig. Jeg kom hjem, efter en lang arbejdsdag, til en ryddet lejlighed, og på bordet stod en kæmpe flot buket og chokolade <3
bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar