søndag den 26. april 2015

Forårsmarked i Viborg

Min kære lillebror og svigerinde, inviterede resten af familien til forårsmarked i Viborg i går. Min søster, mor og jeg var med på en tur til Viborg med det samme. Chancen for at gøre en god handel, se lillebror, svigerinde og nevø Zilas <3 skulle benyttes. 

Vejret var desværre ikke helt med os, men det holdte os ikke fra at møde op. 

Det var en rigtig hyggelig dag, og der var masser af boder som fangede vores interesse. Den eneste som egentligt brugte penge var selvfølgelig mig. Der var flere garnboder som var tillokkende, men jeg holdte mig vældig godt i skindet, indtil "det" lige var der. Garnet som jeg vil bruge til et tæppe som jeg har pønset på, at gå igang med længe. Det var slet ikke meningen, at jeg skulle have så meget med hjem fra markedet, men nu var det der, og så til billige penge. Så jeg kunne ikke lade det ligge.

10 stk nøgler i lys grå og en enkelt i pink sneg med mig hjem. Alt i alt måtte jeg smide 220 kr for 11 stk nøgler. altså 20 kr. pr nøgle. Jeg tjekkede i dag i Bilka, de skal have 27 kr (på tilbud for samme nøgle). Så er fint tilfreds med mit køb. Nu står endnu et projekt dog i kø. - Måske jeg skulle overveje at holde en hækleferie.
Som afslutning på dagen tog vi i Bilka, for at få varmen og lidt til ganen, inden vi tog hjemover igen. Her kom der også liv i lille Zilas igen, eftersom han sov næsten hele tiden vi var på markedet. 
bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar