lørdag den 18. april 2015

Nyt job (vikariat)

Det er ikke meget kreativ jeg har været i denne uge, jeg er nemlig startet på et nyt vikariat i mandags, og det har taget lidt energi, med de mange nye indtryk og arbejdsopgaver.

Der er ingen tvivl om, at mine nye kollegaer er rigtig søde, og jo flere opgaver som kommer til, jo mere udfordrende bliver det. Så det skal nok blive godt.! 

Jeg skal lige vænne mig til den nye morgenrutine, da den nu forløber liiidt anderledes end tidligere. Hvis jeg skal med bussen til arbejde, skal jeg ud af sengen kl ca. 5.30 for at være sikker på at nå bussen kl. 6.20. Det er lidt af en omvæltning, da jeg tidligere stod op ved 7.15 tiden. Samt for at kunne fungere, så skal jeg også tidlligere i seng. Men det er blot en ny rutine, som jeg skal vænne mig til.

Hvordan er din morgenrutine? Hvor tidligt står du op i hverdagen?
bekes*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar