torsdag den 22. december 2016

Decemberhuen fra lutteridyl

Jeg har lææææænge luret på "Decemberhuen" fra lutteridyl og nu skulle det være nu, når det nu er december måned vi er i.

Jeg valgte at starte ud med, at lave en hue til lille N i str 1-2 år (hun er allerede nu 6 mdr) med hensigt om, at hun så fint ville kunne passe den næste år. Men jeg må åbenbart hækle alt for stramt, for den passer hende perfekt nu, så det er jo udemærket til når vi så skal på skiferie, så kan hun få den med der. På billedet er den dog ikke sat ordenligt, det er lidt svært med en livlig baby på armen, samtidig med at man forsøger at tage et billede.
Jeg er allerede igang med en hue til mig selv også, dog i knap så julede farver. Jeg håber at jeg kan nå at blive færdig med den til mig selv, inden skiferien, for det er nu en meget sød hue, og lige til at gå til. Jeg kan klart anbefale den, da det ikke er så tricky som det måske kan se ud til.

Jeg tvivler på, at jeg får skrevet herinde igen inden d. 24 december, så jeg vil ønske alle som følger med, en rigtig glædelig jul. Jeg håber på at du vil få en rigtig dejlig aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar